Csökken a mobil előfizetések száma

mobilIdén március végén 11,7 millió mobiltelefon-előfizetés volt az országban, ami egy év alatt 58 ezerrel (0,5 százalékkal) csökkent. Ennek oka, hogy a feltöltőkártyás (pre-paid) előfizetések számának csökkenése meghaladta a havidíjas (post-paid) előfizetések számának emelkedését. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) friss kiadványa szerint mobilhálózatból csaknem 1,9 milliárd hívást kezdeményeztek az első negyedévben, 2,5 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban.

Ezzel szemben a mobiltelefonálással töltött összes idő (5,2 milliárd perc) 4,1 százalékkal bővült; a legnagyobb mértékben, 31 százalékkal a nemzetközi hívások ideje nőtt. Az egy mobil-előfizetésre jutó beszélgetések száma (161 darab) kismértékben csökkent az előző év első negyedévihez képest. Egy előfizetésre átlagosan 445 percnyi beszélgetés jutott, ez naponta átlagosan 4,9 perc telefonálásnak felelt meg – derült ki a jelentésből. A telefonbeszélgetésre fordított idő több mint négyötödét mobiltelefonról kezdeményezték.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Újabb csúcsokat hódit meg az e-kereskedelem

sze jún 15 , 2016
A korábbi évek növekedési trendjei jellemezték 2015-ben is az e-kiskereskedelmet. Nem csupán a nettó forgalom és az e-kiskereskedelem teljes hazai kiskereskedelmen belül aránya növekedett –előbbi 17 százalékkal, utóbbi 0,4 százalékponttal tudott bővülni 2014-hez képest– hanem az online vásárlók egy megrendelésre költött átlagos értéke is növekedési pályán mozog. Míg 2014-ben a […]
e-kommersz, polc, kosár, kiskereskedelem

Friss, ropogós