Lóránd Balázs a T-Systems szenior üzleti konzultánsa Helyfüggő mobilmarketing – kihívások és megoldások címmel tartott előadást az IDC által szervezett IDC Nagy Adat és Üzleti Analitikai Fórumon. Előadásában bemutatta, hogy a helyfüggő mobilmarketing megvalósítása kapcsán számos lehetőséget kínálnak a rendelkezésre álló eszközök, amelyek az adatok elemzése után akár azonnali ajánlatküldésre is képesek. Lóránd egy olyan projektről számolt be, amelynek során valós idejű, helyfüggő ajánlatok kiküldését valósítottak meg több partner közreműködésével (TSI, EMC, MI6App, Magyar Telekom). A kialakított megoldás képes rövid idő alatt eldönteni, hogy egy adott ügyfél számára melyik időpontban milyen releváns ajánlatot érdemes kiküldeni. A szakember kitért a felépített architektúrára, a tapasztalt működési jellemzőkre, az analitikai lehetőségekre, illetve a felmerült kihívásokra és megoldásokra. Lóránd azt is elmondta, hogy a Big Data típusú megoldásoknál az egyik legnagyobb kihívást a nagy tömegű adatok valós idejű felhasználása jelenti.
És még ez is...
-
2019. február 14.
2018 Q4: Kínában csökkentek az okostelefon-eladások
-
2016. április 4.
Jönnek az LG G5 okostelefonok
-
2015. február 17.
Samsung újdonságok a Vodafone-nál
-
2020. május 22.
Belépő kategória: érketik a Honor 8S 2020
-
2019. június 17.
Szeptemberben indíthatja el az 5G mobilszolgáltatást a China Mobile