A tájékoztatás szerint a stratégiai termékszegmensek közül a biztonsági termékek, megoldások forgalma 5,5 milliárd forint volt, 2,5 milliárddal, 82 százalékkal magasabb, mint 2020 első hat hónapjában. A nyomtatványgyártás, megszemélyesítés, adatfeldolgozás szegmens 5,9 milliárdos forgalmat ért el, egymilliárd forinttal, húsz százalékkal nőtt, a kártyagyártás, megszemélyesítés árbevétele 9,7 milliárd forint volt, 5,6 milliárd forinttal, 141 százalékkal emelkedett. A stratégiai termékszegmensek aránya a teljes árbevételen belül 94 százalékot ért el az első fél évben. Az export árbevétel 7,9 milliárd forint volt az első fél évben, 2,2 milliárd forinttal több, mint az előző év azonos időszakában.
Az ANY közleménye idézi Zsámboki Gábort, a társaság vezérigazgatóját, aki kiemelte: a járványidőszak alatt visszaesett okmánymegrendelések visszatérésének, az exportpiaci növekedésnek és egyszeri projekteknek köszönhetően az első fél év nagyon jó eredményt hozott a társaságnak, minden termékszegmensben nőtt az árbevétel. Kihasználva a 2020-as szabad kapacitásokat, intenzív termékfejlesztésekre fordították energiáikat. Az új, magas hozzáadott értékű megoldások és a kapcsolódó intenzív kereskedelmi aktivitás 2021-re jelentősen hozzájárult az exportpiacról származó bevételek növekedéséhez – hangsúlyozta a vezérigazgató.