mínuszos.hu

Csaknem háromezer ötlet érkezett a H95 névpályázatra

ZX-81

 

Nagy érdeklődés övezte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és partnerei által indított névpályázatot. A kiírásban arra kérték a fiatalokat, hogy mondják el, ők milyen nevet adnának Magyarország első médiaértés-oktató központjának. Az NMHH interaktív médiaértés-oktató központjának létrehozására indított „H95” projekthez a hírközlési és médiapiac legjelentősebb képviselői is csatlakoztak. Az Index, az Invitel, a Magyar Telekom, a Microsoft, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), a Nokia, az Origo, az RTL Klub, a Telenor, a TV2, a UPC és a Vodafone támogatásával létrejövő házban a gyerekek egy közös alkotófolyamat során, szakemberek segítségével, játszva ismerkedhetnek majd meg a média és a hírközlés kulisszatitkaival. Az NMHH és partnerei számára fontos volt, hogy a fiatalok már a kezdeményezés előkészületi szakaszában részt vehessenek. E célból indult a névpályázat, melynek első fázisa szeptember végén zárult. A pályázatra több ezer pályázó mintegy háromezer névötlete érkezett be. A legtalálóbb javaslatok kiválasztása nagy feladat elé állította a H95 kezdeményezés megvalósítóit, hisz a többezres pályázati lista átnézése, az ötletek megvitatása a tervezettnél több időt igényel. Az NMHH és partnerei által delegált szakmai zsűri a gondos áttekintést követően hamarosan kiválasztja és a h95.hu oldalon közönségszavazásra bocsátja a legjobb ötleteket.

Exit mobile version