Csak idő kérdése, mikortól lesz szigorúan tilos a boltokban fényképezni

e-kereskedelemTavaly bekerült a „showrooming” szó az Oxford English Dictionary szótárba, a következő értelmezéssel: “üzlet vagy üzletek meglátogatása azzal a céllal, hogy megtekintsünk egy terméket, mielőtt alacsonyabb áron online megvásároljuk”. Ebben az a rendkívül kellemetlen az üzletek számára, hogy emiatt elveszítik a vásárlók közel egyharmadát. Az új módi ma már annyira trendi, hogy az Amazon például az online vásárolt áruk átvételére szolgáló zárható szekrények próbaüzemét tervezi a metróállomások parkolóiban, még könnyebbé téve ezzel az online vásárlást és az áruk átvételét egy kényelmesen megközelíthető helyen.

A kedvező ár nem az egyedüli hajtóereje az online és mobil vásárlás terjedésének: a bizalom, a könnyű használhatóság és a szolgáltatás minősége ugyanolyan fontos tényező. A Lexmark közleménye szerint, ha a kiskereskedők bármelyik csatornán keresztül konzisztens módon nyújtanak egyszerű hozzáférést az árukhoz és szolgáltatásokhoz, biztosíthatják, hogy a vevők ugyanabban az áruházban fognak showroomozni és vásárolni. (Ez az önáltatás minősített, avagy natív esete. A nagy online árúházak árban mindennek alá fognak tudni menni. A -szerk- megj.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.