Card In Move: Az AI-jal tuningolt névjegykártyáké a jövő

Baranyai Dávid AttilaA vállalkozások közel harmada már most is a mesterséges intelligencia (AI) technológiáját használják a névjegykártyák készítéséhez, amelyben további tíz százalék növekedésre számítanak a 2032-ig.

A Sales In Move Zrt. tulajdonosa és vezérigazgatója szerint az AI új szintre emeli a névjegykártya-gyártást és a személyes és üzleti kapcsolatok ápolásának módját. Az AI-alapú tervezési megoldások a környezetkímélő szerepükön túl automatizálják a kapcsolatteremtés mögötti adminisztrációt, hiszen képesek egyből CRM rendszerbe importálni az újonnan megszerzett kontaktokat. Az AI-alapú megoldások lehetővé teszik a valós idejű szerkesztést (egy telefonszám megváltozása miatt már nem kell majd új névjegyeket nyomtatni), a kártyatulajdonos közösségi média profiljainak megjelenítését, chat lehetőséget, ezek integrálását és az egyéb információk automatikus optimalizálását, CRM rendszerekbe való beterelését — állítja Baranyai Dávid Atilla.

A globális digitális névjegykártya-piac 2024 és 2032 között várhatóan jelentős közel tíz százalék ütemben növekszik majd, legalábbis az IMARC Group szerint. További felmérések ezt piacot 2023-ban körülbelül félmilliárd dollár értékűre becsülték, amely 2026-ra akár több, mint egymilliárdra emelkedhet. A kártyás cég szerint, jelenleg, hazánkban a cégek közel harminc százaléka már digitális névjegyet használ, amivel rúgás szerű fejlődést értek el értékesítési aktivitásaikban. “A mesterséges intelligencia segítségével egy-egy kártya kicserélésén túl az információ tovább hömpölyög a CRM csatornákon keresztül, tehát megkíméli az értékesítőt az adminisztrációs feladatoktól, hogy neki már csak a kapcsolatépítésre kelljen figyelnie” — állítja a Card In Move oldalt üzemeltető zrt. vezérigazgatója.

Az értékesítők használják talán a legnagyobb számban a névjegyeket, hiszen ők a nagyüzemi kapcsolatépítők. Motiváltságukban nagy szerep jut annak, hogy mennyire látják át saját ügyfeleik igényeit és az új kapcsolatokban rejlő lehetőségeket. “Az AI másik zsenialitása, hogy könnyedén játékszerűvé tehető az értékesítői folyamat, aminek segítségével megelőzhető a kiégés, rozsdásodás vagy lemorzsolódás” — véli a vezérigazgató.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük