mínuszos.hu

BudapestGO: több mint egymillió jegy és bérlet

BUDAPESTGONégy hónappal ezelőtti indulása óta már több mint egymillió jegyet és bérletet vásároltak a felhasználók a BudapestGO alkalmazáson keresztül – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

A közlemény szerint a vásárlók több mint 1,2 milliárd forint értékben vásároltak terméket az alkalmazáson keresztül. A március eleje óta kapható digitális vonaljegyekből 645 ezer, a bérletekből 120 ezer, az időalapú vonaljegyekből pedig 110 ezer darab kelt el február közepe óta. Az alkalmazás felhasználóinak száma június 13-án meghaladta a 951 ezret, munkanapokon pedig átlagosan 160 ezren használják. Arról is beszámoltak, hogy a BudapestGO-val is nőtt az utazási tervek száma: a korábbi FUTÁR alkalmazás havi átlagához képest, májusban már 2,6 milliós utazást terveztek az ügyfelek. A BKK áprilisi felmérése szerint a válaszadók 89 százaléka elégedett volt a szolgáltatás minőségével, az alkalmazást nagyon kompaktnak, mindig kéznél lévőnek, kényelmesnek és felhasználóbarátnak tartották.

A február közepén indult BudapestGO egy integrált felületen teszi lehetővé a budapesti és agglomerációs lakosok utazásának megtervezését, bérlet megújítását vagy jegyvásárlást. Nemcsak a budapesti járatokra, hanem a távolsági buszokra és a helyi tömegközlekedésre is szinte minden magyar nagyvárosban lehet jegyet váltani az alkalmazásban, amelyben a MÁV-HÉV adatok is valós időben jelennek meg, a BKK Info pedig integrálták bele. közlekedési információk is rendelkezésre állnak. A BudapestGO lehetőséget ad a BKK ügyfeleinek arra is, hogy havi bérleteiket automatikusan, szinte előfizetéses módon megújítsák. Májusban újdonságokkal bővült a BudapestGO, aminek köszönhetően az alkalmazás még jobb és pontosabb tervezést biztosít a kerékpárosok számára, illetve elérhetővé vált a telebusz és telefonálás nevű szolgáltatás. A megújulás eredményeként felszállás közben gyorsabbá vált a kódolvasás, pontosabbá és hatékonyabbá vált az útvonaltervezés.


 

Exit mobile version