Telefonon, illetve interneten akár munkaidőn túl is intézhetik ügyeiket mostantól a budaörsiek, az interaktív ügyfélszolgálat kialakítására több mint 47 millió forintot fordított a város uniós forrásból – tájékoztatta az önkormányzat sajtóreferense, Nagy Ildikó Emese az MTI-t. Az elnyert támogatásból az eltelt idő alatt 12 embert – hét operátort és öt távmunkást – képeztek ki a feladatra, egyebek mellett a munkájuk alapját képező szoftver használatára. Az operátorok a hivatalban fogadják a hívásokat munkanapokon reggel 7 és 8 óra között, valamint kedden, szerdán és csütörtökön délután 4 és 7 óra között. Az általános tájékoztatáson kívül segítenek az egyes ügyek előkészítésében (például dokumentumokat, adatlapokat küldenek az ügyfeleknek), és akár csacsogni is lehet velük. Videotelefonon az általuk mutatott képernyők, ügyintézési útvonalak is láthatók, de sms-ben is lehet kérdezni tőlük.
És még ez is...
-
2015. április 15.
Megújul a család, borzasztóan nagy ferroelektromos memóriát kapnak
-
2016. március 30.
Intelligencia nélkül nem fog menni: a siker receptje I.
-
2013. május 4.
Kasszarendszer: már a trafikok is NAV-ra készek
-
2021. július 15.
SAP-rendszert vezetett be a büntetés-végrehajtás
-
2012. október 24.
Robotzsaru lesz a kormányzati szerveknél
-
2016. február 12.
Már megint üzemszünet lesz a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben