mínuszos.hu

Brazdilova: komoly potenciál van a szolgáltatások értékesítésében

veronika-brazdilova-xeroxA hazai dokumentumkezelési piac változásai a Xerox Magyarország számára is új stratégia kialakítását tették szükségessé. Ennek megfelelően a több mint 7,5 milliárd forintos éves forgalmat elérő vállalat idén átszervezte az üzleti folyamatait, és szorosabb együttműködést alakított ki a szlovákiai és a cseh Xerox leányvállalatokkal. Ennek megfelelően a három ország közös vezetés alatt folytatja a tevékenységét, amelynek középpontjában a piaci lehetőségek maximális kiaknázása, a termelékenység növelése, a szolgáltatások értékesítése és a dokumentumkezelő berendezések való növekedés biztosítása áll — jelentette be a Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot egybefogó régió vezetője Veronika Brazdilova.

„Mindhárom országért felelős vezetőként a növekedés erősítése a legfőbb célom 2016-ban. Komoly potenciált látok a szolgáltatások értékesítésében, illetve az irodai berendezéseink iránti kereslet bővítésében. Ehhez mindenképpen szükséges a hatékony üzleti stratégia, amelynek fontos szereplői a partnereink, illetve a viszonteladóink. Ugyanakkor a cseh, a szlovák és a magyar leányvállalat szoros együttműködése arra is lehetőséget ad, hogy jobban kihasználjuk és megosszuk az eddig felhalmozott tapasztalatokat. Ezek megosztásával még hatékonyabbá tehetjük az értékesítési tevékenységünket és tovább csökkenthetjük a költségeinket. Az elmúlt két évben a Cseh és a Szlovák Köztársaságban sikerült a Xerox-ot az elismert innovatív vállalatok közé emelni, és ezt szeretném elérni itt, Magyarországon is” – hangsúlyozta Brazdilova.

Exit mobile version