„Mindhárom országért felelős vezetőként a növekedés erősítése a legfőbb célom 2016-ban. Komoly potenciált látok a szolgáltatások értékesítésében, illetve az irodai berendezéseink iránti kereslet bővítésében. Ehhez mindenképpen szükséges a hatékony üzleti stratégia, amelynek fontos szereplői a partnereink, illetve a viszonteladóink. Ugyanakkor a cseh, a szlovák és a magyar leányvállalat szoros együttműködése arra is lehetőséget ad, hogy jobban kihasználjuk és megosszuk az eddig felhalmozott tapasztalatokat. Ezek megosztásával még hatékonyabbá tehetjük az értékesítési tevékenységünket és tovább csökkenthetjük a költségeinket. Az elmúlt két évben a Cseh és a Szlovák Köztársaságban sikerült a Xerox-ot az elismert innovatív vállalatok közé emelni, és ezt szeretném elérni itt, Magyarországon is” – hangsúlyozta Brazdilova.