Brain Bar: ilyenek lesznek a jövő ügyfelei

A Vodafone támogatásával elindult a 2020-as Brain Bar – igaz, rendhagyó formában – az idei előadásokat, online lehet figyelemmel követni a Brain Bar Facebook oldalán. A háromnapos szakmai fesztivál legérdekesebb előadásait megosztjuk az olvasóinkkal.

Elsőként egy nyúlfarknyi ízelítő. A Gábor-Balogh Bernadettel, a Vodafone Magyarország marketing igazgatójával készített interjúból megtudható, hogy milyenek lesznek a jövő ügyfelei, miként tud ehhez alkalmazkodni a jövő marketingese, illetve hogy miként fog egymáshoz viszonyulni a jövőben az ember és a technológia ezen a területen.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Digitális élményközpont nyílt Budapesten

sze szept 16 , 2020
Digitális élményközpont nyílt Budapesten, az Új Hidegkuti Nándor Stadionban, ahol az érdeklődők felfedezhetik és kipróbálhatják a legújabb infokommunikációs és digitális eszközöket. A magyaros nevű EDU & FUN Digitális Élményközpont Budapest átadásán az Innovációs és Technológiai Minisztérium parlamenti és stratégiai államtitkára, Schanda Tamás elmondta: a központban egyebek mellett a robottechnikát, a 3D […]
stadion

És még ez is...