Boltzár: megháromszorozta a forgalmát a MediaMarkt webáruháza

Háromszorosára nőtt a MediaMarkt Magyarország webáruházának forgalma az ideiglenes boltzár első hetében az előző hetekhez képest – közölte az áruházlánc.

A közleményben felidézték, hogy a vállalat a kormánydöntésnek megfelelően március 8-tól átmenetileg zárva tartja áruházait és a vásárlókat webáruházán keresztül szolgálja ki. Mint írták, a szigorítás bejelentésének hatására már a zárást megelőző hétvégén jelentősen emelkedett a forgalom az áruházakban, de az online felület látogatottsága is 74 százalékkal nőtt az előző év azonos hétvégéjéhez képest. A bezárás első hetében hetven százalékkal magasabb online látogatószámot regisztrált a MediaMarkt a tavalyi azonos időszakhoz képest. Az adatok szerint a boltzár előtti hétvégén, illetve az első héten a MediaMarkt webáruházában vásárolt top termékek listáján a notebookok és kiegészítők – fülhallgatók, nyomtatók, webkamerák – voltak, emellett a játékkonzolok, a szoftverek is a legnépszerűbb árucikkek közé kerültek. A listát még kiegészítették az okostévék a bezárás első hetében, de háztartási nagygépekből is körülbelül háromszoros rendelésmennyiség érkezett a korábbi hetekhez képest – közölte az áruházlánc.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.