Bognár váltja Sólyomot

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.

Sólyom nemrég távozott a UPC digitális igazgatói pozíciójából, karrierjét a Trendency Online Alkalmazásfejlesztő Zrt-nél folytatja data science és analitikai üzletágvezetőként, így az IAB Hungary elnökségi tagsága a hirdetői oldal képviseletében megszűnt. Bognár Vera pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át foglalkozott IVR és mobil szolgáltatásokkal, majd 14 évet töltött médiaügynökségi oldalon különböző pozíciókban (Wavemaker, OMD, MediaCom, Havas Média) digitális és offline média területen egyaránt, olyan ügyfelekkel dolgozva például mint a Vodafone, P&G, Mercedes, IKEA, Bayer, Shell, Unicredit, Allianz, Kia, Hyundai, Emirates stb.. Aktív szervezője volt a MAKSZ és az IAB közösen indított képzéseinek, 2015-től közel négy éven át vezette az IAB Oktatási Munkacsoportját. Meghívott előadó Digitális tematikában a Corvinus és a Budapesti Gazdasági Egyetemen, valamint a Budapesti Műszaki Egyetemen és az ELTÉ-n. tavaly visszatért a megbízói oldalra, jelenleg a  Nestlé digital & marketing managereként fő feladata az offline és online médiatervezés és vásárlás irányítása és felügyelete, a márkák segítése stratégiai és taktikai kérdésekben, valamint a média és digitális kompetenciák fejlesztése.

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött szakmai szervezet, amely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetben ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb, a digitális hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek képviseltetik magukat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Új céginformációs üzleti szolgáltatást vezet be a Vodafone

ked jún 16 , 2020
A Vodafone Magyarország és a Bisnode Magyarország együttműködési megállapodást kötött annak érdekében, hogy ügyfeleik egyedi feltételekkel és havidíjas konstrukcióban elérjék a Partner Control és Partner Monitoring szolgáltatásokat, ezzel is támogatva őket üzleti döntéseikben. A Partner Control és Partner Monitoring szolgáltatások teljes körű, nemzetközi cégadatbázissal, adatokkal és megbízható tényekkel segítik az […]

Friss, ropogós