Bognár Bálint a Central Médiacsoport után karrierjét az Indamediához tartozó DisplayNOW Zrt. vezérigazgatói pozíciójában folytatja.
Bognár a Sulinet Programirodánál kezdte pályafutását, innen igazolt a Sanomához, ahol a Startlap csoport projektkoordinátora volt, és újonnan induló digitális szolgáltatásokon, mint például az „legendás” Citromailen dolgozott. Egy évvel később nevezték ki a Startlap főszerkesztőjének, ahol hat évet töltött, majd az akkor még gyermekcipőben járó e-commerce terület felé vette az irányt, hogy új innovációkat honosítson meg. Bognár a ma már Central Médiaként ismert vállalatnál 19 évet töltött, és a fentieken túl hosszú ideig dolgozott a női, majd később a férfi portfólió kiadványainak lapigazgatójaként. Posztját a cégnél digitális üzletág igazgatóként zárta, a Financal Times-szal, illetve a Google-lel való néhány közös munkát követően.
Az Indamedián belül a DisplayNOW-hoz tartoznak olyan nagyrendezvények, mint a DOGZ Fesztivál, az AI Summit vagy a Media Regatta, az Indaplay tartalomszolgáltató platform, valamint a cég fiatalabb kereskedőháza, a DN Sales House is, amelynek stratégiai tervezéséért és működéséért, valamint az ide kapcsolódó digitális hirdetési koncepciókért a jövőben Bognár felel. A szakember a DisplayNOW Zrt. vezérigazgatójaként olyan kiadványok egyedi értékesítési folyamatait is irányítja, mint a We Love Budapest, We Love Balaton és a We Love Tisza-tó, a Retikül divatmagazin vagy a MediaFuture szaklap. Ezekért eddig Buza Máté felelt, aki a jövőben máshol folytatja pályafutását.
Az új, klasszikus médián túlmutató üzleti modellek és lehetőségek érdekelnek a leginkább, és az Indamedia cégcsoportnál szerencsére ezekből van bőven. Hiszek a partnerségben, az ügyfelekkel közösen kigondolt hirdetési megoldásokban. Az elmúlt húsz évem az online tér kiadványainak és szolgáltatásainak világában telt, bízom benne, hogy a tapasztalataimat hamar be tudom építeni Magyarország vezető digitális kiadóvállalatába is – mondta a saját bevallása szerint izgatott, ám mindenre felkészült Bognár.