Blogot indított a Telenor

telenorAz új okostelefon-értékesítési adatok és az ügyfél-visszajelzések alapján a Telenor új eszközöket vezetett be a mobilinternet iránt érdeklődő ügyfelek támogatására: a Telenor ügyfeleket mostantól Hipernet Guruk segítik a Telenor üzletekben és Hipernet blog a világhálón. A Hipernet Guruk jelenleg 28 Telenor üzletben, valamint a társaság közösségi média csatornáin nyújtanak segítséget a technikai kérdésekkel érkezőknek. A Guruktól a kezdő és a haladó okostelefon felhasználók is személyre szabott tanácsokat kapnak, legyen szó akár a készülék beállításairól, akár a leghasznosabb alkalmazások bemutatásáról. A személyes találkozás mellett a Telenor közösségi média felületein is lehetőség van a Hipernet Gurukhoz fordulni, akik az itt feltett kérdésekre rövid időn belül szakszerű válasszal szolgálnak.

Júniusban a Hipernet Guruk által készített, saját gyártású tartalmakkal elindult a Hipernet Blog. Itt helyet kapnak a legújabb készüléktesztek illetve kiegészítők, pélstelefonos alkalmazásokat. A Guruk és a Blog mellett a Telenor üzleteiben az érdeklődők az okoseszközök alapvető előnyeit bemutató kiadványt és az aktuális Telenor Felfedező Magazint is magukhoz vehetik, amelyben szintén hasznos és érdekes cikkeket, véleményeket, ajánlásokat olvashatnak az okoseszközök világából.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.