Big Data: maga a marketing mennyország

 

Az amerikai Wikibon online piackutató becslése szerint az összes, rendelkezésünkre álló információ 90 százaléka az elmúlt két évben keletkezett, és minden nap 15 Petabyte-tal gyarapodik. Az Aberdeen Group az IBM megbízásából készített friss kutatása szerint a vállalatok több mint kétharmada fontosnak tartja, hogy éljen a Big Data lehetőségeivel, és annak jelentőségével is tisztában van – csupán egytizedük véli úgy, hogy múló divatról van szó. A megkérdezett cégek 98 százaléka tervezi, hogy az előttük álló egy évben komoly figyelmet fordít a markentingcélú adatelemzésre. Hogy az üzleti döntéshozók tisztában vannak a Big Data jelentőségével, azt az IBM tavalyi, felsővezetők körében végzett felmérései is megerősítik: a megkérdezett informatikai vezető 83 százaléka szerint az üzleti analitika stratégiai szerepet tölt be vállalatuk életében, nélkülözhetetlennek tartják versenyképességük megtartásához. Az átlagnál eredményesebb szervezetek kétszer hatékonyabbak az adatok megszerzésében és kiaknázásában, mint kevésbé sikeres társaik és a jobb teljesítményt nyújtó vállalatok 84 százalékkal jobbak abban is, hogy a megszerzett információt üzleti tevékenységükben aktivizálják.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Letöltendő az IMAGiNE csoport alapítótagjának is

ked ápr 23 , 2013
  A kalózfilmek terjesztésével foglalkozó IMAGiNE csoport ötödik tagját ítélte a napokban letöltendő börtönbüntetésre az amerikai bíróság. A moziban illegális felvételeket is készítő elkövetőre 23 hónap szabadságvesztést szabtak ki. A csoport 2009 és 2011 között volt aktív, a kalózcsapat azzal a nem titkolt céllal működött, hogy az újonnan megjelenő mozifilmeket […]

Friss, ropogós