Big Data elemzés segíthet a hálózati problémák megelőzésében

bigdataAz Ericsson Big Data-elemzéssel bővítette megelőző támogatási szolgáltatását, ezzel segít az üzemeltetőknek új hálózati információk megismerésében, valamint a problémák és a fenyegető hálózati incidensek okainak előrejelzésében. Ez az új funkció lehetővé teszi, hogy a szolgáltatók megfelelő időben korrekciókat alkalmazva elkerüljék azt, hogy a problémák az előfizetők számára érzékelhetővé váljanak, valamint segít abban, hogy az üzemeltetők reaktív helyett proaktív módon üzemeltessék a hálózatokat.

Staffan Pehrson, az Ericsson támogatási és optimalizálási részlegének a hálózatok bevezetéséért felelős alelnöke elmondta: „Megelőző támogatási szolgáltatásunk az évek során segített az üzemeltetőknek javítani a hálózatuk minőségét és működési hatékonyságukat. Mostantól a Big Data elemzés hatékonyságát a globális hálózati tapasztalatainkkal egyesítve még több információt nyújthatunk a fenyegető hálózati eseményekről, amelyek a manuális elemzések számára nem mindig láthatók, és segíthetünk elkerülni az üzletet érintő problémákat.”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Új átjáró galaktikus utazóknak és kisvállalkozásoknak

ked nov 10 , 2015
A kisvállalkozások hálózatainak tökéletesítésére vezetett be új átjárót a tajvani ZyXEL. Az SBG3600-N multi-WAN eszköz alapvető funkciói tartalmazzák a VDSL2/ADSL2+ modemet, a GbE WAN SPF (Small Form Pluggable) felületet, a mobilhálózatok felismerésére pedig a 3G/4G modemet, illetve az LTE modult is, így széles körben biztosítják a zavartalan adatátvitelt. A most […]
router

Friss, ropogós