Napi átlagban 1,49 milliárd felhasználó lépett be a közösségi hálózatba, kilenc százalékkal több mint egy évvel korábban. A Facebookot havonta legalább egyszer megnyitók száma tíz százalékkal 2,27 milliárdra nőtt, ami elmaradt az elemzők által várt 2,29 milliárdos számtól. Az idei első háromnegyed évben 40,6 százalékkal 38 milliárd 934 millió dollárra nőtt a Facebook bevétele. Az üzemi eredmény 32,58 százalékkal 17 milliárd 93 millió dollárra, az adózás utáni nyereség pedig 30,56 százalékkal 15 milliárd 230 millió dollárra, részvényenként 5,20 dollárra nőtt. Az előző évek hihetetlen eredményei után a növekedés lassulása a legfőbb aggodalom forrása a tartalom- és adatkezelési botrányba keveredett vállalatnál. Mark Zuckerberg, a Facebook alapító-vezérigazgatója megerősítette, hogy a negyedik negyedévben tovább lassulhat a növekedés, és az utóbbi hat év leggyengébb eredményeit érhetik el, de a jövő év után már nem csökkennek tovább a haszonkulcsok a botrányokból adódó költségek mérséklődésével párhuzamosan.