Az üzleti számítógép-piacon erősít a Samsung

A Samsung Electronics Hungary az elmúlt évben mintegy 40 ezer hordozható személyi számítógép eladásával 13-14 százalékos részesedést szerzett a magyar lakossági piacon, az idei cél ennek megtartása, kisebb növelése, illetve az üzleti szegmensben is a jelenleginél jobb pozíció elérése. Egervölgyi Tamás, a Samsung notebookokért felelős termékmenedzsere elmondta, a lakossági piacon nem könnyű a megmaradás, mert az e szegmenshez tartozó magyar vevők 85 százaléka bruttó 150 ezer forint körüli-alatti árú terméket keres. Szabó Pál, a Samsung it-üzletágvezetője kifejtette, idén a lakosságinál magasabb árfekvésű, üzleti felhasználási célú-kategóriájú notebookból várhatóan 80-100 ezret adnak el a magyar piacon, amiből a Samsung mintegy ötezret szeretne értékesíteni. Az üzleti felhasználású gépek döntő többsége 20-30 százalékkal drágább, mint a lakossági kategóriák, de már itt is vannak akár félmilliós gépek is – írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

PayPal: bankkártya-olvasó lesz a mobil

csü márc 22 , 2012
A PayPal márciusban, San Francisco-ban mutatta be új szolgáltatását, a PayPal Here-t, amely a kisvállalkozások számára is lehetővé teszi, hogy bármilyen fizetési módot kezelhessenek. Az új megoldás egy iPhone-ra és rövidesen Android operációs rendszert futtató készülékekre csatlakoztatható kisméretű kártyaolvasóból, valamint egy ingyenes mobilalkalmazásból áll, amelynek segítségével az okostelefon teljes értékű […]

Friss, ropogós