A Samsung Electronics Hungary az elmúlt évben mintegy 40 ezer hordozható személyi számítógép eladásával 13-14 százalékos részesedést szerzett a magyar lakossági piacon, az idei cél ennek megtartása, kisebb növelése, illetve az üzleti szegmensben is a jelenleginél jobb pozíció elérése. Egervölgyi Tamás, a Samsung notebookokért felelős termékmenedzsere elmondta, a lakossági piacon nem könnyű a megmaradás, mert az e szegmenshez tartozó magyar vevők 85 százaléka bruttó 150 ezer forint körüli-alatti árú terméket keres. Szabó Pál, a Samsung it-üzletágvezetője kifejtette, idén a lakosságinál magasabb árfekvésű, üzleti felhasználási célú-kategóriájú notebookból várhatóan 80-100 ezret adnak el a magyar piacon, amiből a Samsung mintegy ötezret szeretne értékesíteni. Az üzleti felhasználású gépek döntő többsége 20-30 százalékkal drágább, mint a lakossági kategóriák, de már itt is vannak akár félmilliós gépek is – írja az MTI.
És még ez is...
-
2017. január 26.
Az ADATA SSD-ket frissített
-
2012. július 24.
Az amatőrökre is számít a Canon
-
2012. július 2.
Ásó, kapa, számítógép: indul a GAZDANet program
-
2012. augusztus 5.
ZimmeZoom: itt a Samsung WB100
-
2013. október 1.
VPN-ben erős a ZyXEL új tűzfal sorozata