A Samsung Electronics Hungary az elmúlt évben mintegy 40 ezer hordozható személyi számítógép eladásával 13-14 százalékos részesedést szerzett a magyar lakossági piacon, az idei cél ennek megtartása, kisebb növelése, illetve az üzleti szegmensben is a jelenleginél jobb pozíció elérése. Egervölgyi Tamás, a Samsung notebookokért felelős termékmenedzsere elmondta, a lakossági piacon nem könnyű a megmaradás, mert az e szegmenshez tartozó magyar vevők 85 százaléka bruttó 150 ezer forint körüli-alatti árú terméket keres. Szabó Pál, a Samsung it-üzletágvezetője kifejtette, idén a lakosságinál magasabb árfekvésű, üzleti felhasználási célú-kategóriájú notebookból várhatóan 80-100 ezret adnak el a magyar piacon, amiből a Samsung mintegy ötezret szeretne értékesíteni. Az üzleti felhasználású gépek döntő többsége 20-30 százalékkal drágább, mint a lakossági kategóriák, de már itt is vannak akár félmilliós gépek is – írja az MTI.
És még ez is...
-
2023. augusztus 1.
Multigigabites modellek a Zyxel kínálatában
-
2013. szeptember 12.
Metamorf multikütyü a Sonytól
-
2015. november 25.
Valami nagyon gyors az ABB óriási robotja
-
2014. január 14.
Határokat feszeget az LG
-
2013. március 8.
Interferencia-mentes HD media streaminget ígér a ZyXEL
-
2012. május 20.
Acer G6: tűélesek a homályos képek is