A Samsung Electronics Hungary az elmúlt évben mintegy 40 ezer hordozható személyi számítógép eladásával 13-14 százalékos részesedést szerzett a magyar lakossági piacon, az idei cél ennek megtartása, kisebb növelése, illetve az üzleti szegmensben is a jelenleginél jobb pozíció elérése. Egervölgyi Tamás, a Samsung notebookokért felelős termékmenedzsere elmondta, a lakossági piacon nem könnyű a megmaradás, mert az e szegmenshez tartozó magyar vevők 85 százaléka bruttó 150 ezer forint körüli-alatti árú terméket keres. Szabó Pál, a Samsung it-üzletágvezetője kifejtette, idén a lakosságinál magasabb árfekvésű, üzleti felhasználási célú-kategóriájú notebookból várhatóan 80-100 ezret adnak el a magyar piacon, amiből a Samsung mintegy ötezret szeretne értékesíteni. Az üzleti felhasználású gépek döntő többsége 20-30 százalékkal drágább, mint a lakossági kategóriák, de már itt is vannak akár félmilliós gépek is – írja az MTI.
Next Post
PayPal: bankkártya-olvasó lesz a mobil
csü márc 22 , 2012
A PayPal márciusban, San Francisco-ban mutatta be új szolgáltatását, a PayPal Here-t, amely a kisvállalkozások számára is lehetővé teszi, hogy bármilyen fizetési módot kezelhessenek. Az új megoldás egy iPhone-ra és rövidesen Android operációs rendszert futtató készülékekre csatlakoztatható kisméretű kártyaolvasóból, valamint egy ingyenes mobilalkalmazásból áll, amelynek segítségével az okostelefon teljes értékű […]

És még ez is...
-
2013. október 11.
Itt az új Toshiba Tecra W50 sorozat
-
2021. szeptember 23.
Kutatók éjszakája a SZTAKI-ban: végre kiderül miért bukott meg a Primo home komputer
-
2016. július 11.
A QNAP a nagyvállalatokra hajt
-
2022. szeptember 26.
Készül az új magyar permetező drón
-
2014. augusztus 21.
Ezt is megértük: jön a világegyetem első 21:9-es IPS-monitora
-
2012. június 13.
Jön a D-Link polihisztora