Az utolsók között vezette be Magyarországon az okosszemüvegek használatát a DHL Supply Chain


A DHL Supply Chain tovább folytatja az okosszemüvegek és az egyéb viselhető eszközök bevezetését, amely a vállalat digitalizálási stratégiáját képezik: a régióban elsők között Magyarországon, a Biatorbágyon található 42 ezer négyzetméteren elterülő elosztó központban vezették be az Glass Enterprise Edition második generációs eszközét. Az eszköz a kiterjesztett valóság segítségével támogatja a raktárakban lévő kigyűjtési folyamatokat, mindez eredményesebb és hatékonyabb munkavégzést eredményez. A felhasználóbarát eszköz növeli a sikerélményt, így a bevezetését követően nagyon rövid idő alatt megszerették a raktárakban dolgozó kollégák. 2015 elején nagy sikerrel mutatta be a DHL az okosszemüvegeket, amelyek azóta sztenderd eszközzé váltak a raktári operációkban. Az Egyesült Államokban, Európában és az Egyesült Királyságban végzett tesztek alapján a logisztikai vállalat lépésről lépésre bővítette tovább a technológiát, azaz a vizuális kigyűjtést. Ezt a módszert már a legtöbb régióban használják, így a kiterjesztett valóság segíti a kigyűjtési feladatokat.

“A szemüvegeket és az egyéb viselhető eszközöket, például a gyűrűszkennereket és okosórákat már sok raktárunkban használjuk. Ezek a fejlesztések csak egy részét képezik a DHL Supply Chain vállalati szintű digitalizációs stratégiájának, amely magába foglalja a robotok, drónok, autonóm járművek és még sok más technológia használatát. Különösen örülök azon kollégák pozitív visszajelzéseinek, akik napi rendszerességgel dolgoznak ezzel az eszközzel. A művelet így olyan gördülékeny, hogy a kollégáknak még a kezüket sem kell a kigyűjtésre használni, mert a kiterjesztett valóság nagyon gyorsan segít megkeresni a terméket, és el is rendezi őket a trolley kocsiban. Mindent megteszünk azért, hogy munkatársainknak a lehető leggyorsabban menjen a napi munkavégzés” – mondta Markus Voss, DHL Supply Chain globális informatikai igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.