Az ügynök élete a közösségi média

 

Egy friss felmérés szerint az észak-amerikai biztosítók 98 százaléka tervezi azt 2013-ra, hogy növelni fogja a közösségi oldalak használatát. A megkérdezett biztosítók közül egy sem állította azt, hogy tökéletesen használná a közösségi oldalak adta lehetőségeket – derül ki a Celent felméréséből. Arra a kérdésre, hogy kívánja-e növelni a közösségi média használatát a következő egy évben, a válaszadók 60 százaléka válaszolta azt, hogy igen, valamelyest növelni szándékozik, 38 százalék pedig jelentős mértékben növelni fogja ezen eszközök használatát, és mindössze két százalék mondta azt, hogy már maximálisan kihasználja lehetőségeit. A közösségi média használatának egyik legkézenfekvőbb lehetőségeként az ügyfélszogálatot tekintik a megkérdezett biztosítók, néhány biztosító pedig az ügynökeinek is asszisztenciát kínál közösségi média eszközökkel. A megkérdezett ügynökök 55 százaléka elismerte, hogy a közösségi médiát is használja az értékesítésben — írja a Biztonságpiac.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.