Az otthonok elveszítik otthon jellegüket

munka, ipar 1.0A Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház kutatást végzett a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61 százalék kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72 százalék) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé. A kutatásában résztvevők 98 százaléka már a pandémia előtt is rendszeres laptophasználó volt, viszont leginkább szórakozási célból vették elő az eszközeiket, mindössze 11 százalék használta az eszközt munkavégzésre. Ez az arány a home office hatására 61 százalékra ugrott fel. A megkérdezettek mindössze 16 százaléka vásárolt új laptopot a pandémiás helyzetre, hetven százalékuk a meglévő laptopot fogta munkára, míg 11 százalék használt laptopot szerzett be. Habár a legnagyobb ugrás a munkavégzés irányába történt a laptopozásban, a válaszadók egyéb célokból továbbra is szívesen elővették a gépeket otthon. Legtöbben a munkán kívül továbbra is szórakozási (16 százalék) és kapcsolattartási (12 százalék) célból használják az eszközöket, míg tanulásra a pandémia előtti három százalékról tíz százalékra emelkedett a felhasználás célja.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Megvannak az MVM EDISON startup verseny nyertesei I.

hét máj 31 , 2021
Rekord számú, több mint 260 beérkezett pályamunka közül kiválasztott nyolc döntős csapat közül hirdetett győzteseket a szakmai zsűri az MVM EDISON startup versenyen. A legjobbnak választott első három helyezett csapat akár ötvenmillió forint értékű magvető befektetéshez juthat az MVM Csoporttól. Az MVM EDISON 2021 ötlet fázis kategóriájának nyertese az Ethicoin. […]
bicikli kerékpár