Az Oracle bemutatta legújabb, gépi tanuláson alapuló intelligens alkalmazásait

Az Oracle a 2016-os Openworld konferencián jelentette be az úgynevezett Adaptív Intelligens Alkalmazások piacra vitelét.

Az Oracle mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldásai, amelyek kifinomult döntési mechanizmusok és gépi tanulási folyamatok révén alkalmazkodnak és tanulnak az adatokból történt interakciókból, és ennek eredményeképpen javaslatokkal segítenek az üzleti felhasználóknak. Az Oracle új “Adaptive Intelligent Apps for CX (Customer Experience)” alkalmazásai kereskedelmi, értékesítési és marketing szakemberek számára kínál megoldásokat, hogy ügyfeleiknek magasabb szintű fogyasztói élményt nyújthassanak. Ezek az alkalmazások a világ legnagyobb adatfelhőjére, az Oracle Data Cloudra épül, több mint ötmilliárd fogyasztói profilt tartalmaz és több mint 7,5 trillió adatpontot gyűjt havonta. Az Adaptive Intelligent Apps for CX alkalmazások képesek valós időben reagálni, tanulni és alkalmazkodni korábbi és aktuális ügyféladatokat, közösségi aktivitást, kattintásokat, valamint egyéb információkat, mint időjárás, hasonló profilú más felhasználók tevékenysége és Internet of Things adatokat alapul véve.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Humansoft nyerte el az IKIR rendszert

pén máj 5 , 2017
A 4iG Nyrt. leányvállalata, a Humansoft közel két és fél milliárd forint összértékű pályázatot nyert el a “Helyi közszolgáltatás információs rendszer fejlesztése és bevezetése (IKIR)” tárgyú európai uniós támogatással megvalósuló kiemelt projekt megvalósítására. A Belügyminisztériummal kötött szerződés értelmében az IKIR projekt keretén belül a Humansoft üzleti döntéshozatalt támogató, elemző rendszert […]

Friss, ropogós