A vásárlók az előre fizetéstól igen, a webshopok a multiktól nem félnek

 

Az Olcsóbbat.hu friss felméréséből kiderül, milyennek látják piacukat a magyar webshopok, és hogyan készülnek a verseny éleződésére. A webshopok háromnegyede a választék bővítésével fejlesztené vállalkozását, és csak egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében – a tulajdonosok fele az Amazon megjelenésétől sem ijedne meg. Egy webáruház tipikus látogatója 5-25 ezer forintot költ vásárlásra alkalmanként, és nem bízik az online előrefizetésben. A kutatásból kiderül, hogy a hazai internetes boltokban szórakoztatóelektronikai és számítástechnikai cikkekből a legnagyobb a választék. Harmadik helyen az egészség- és szépségápolási termékek állnak, ezeket a háztartási gépek és eszközök követik. A legszegényesebb kínálat a barkács- és szerszám eszközök kategóriájában mutatkozik, és ugyancsak kevesen árulnak zenei és filmes CD-ket, DVD-ket. E két termékkategóriát a boltoknak csak egy százalékában találjuk meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kemény lesz egy igazi kibertámadás

sze aug 29 , 2012
  Ha és amikor egy nemzetállam szabadjára engedi a kiberhadseregét egy másik nemzetállam megtámadására, az első csapás mindent és mindenkit érinteni fog a kibertérben. A kommunikációnk egy nagy része megszakad, ami valószínűleg mindenkit súlyosan fog érinteni. Szinte senkinek nem lesz működő Internet kapcsolata. Talán lesz működő helyi kapcsolatunk, de az […]

Friss, ropogós