Az olvasók társ-tartalomszolgáltatókká válnak

 

Szeszély, reklám, vagy bármi más sodorjon is bennünket egy brand profiljához, az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint a válaszadók több mint harmada posztol kérdéseket, fejti ki ötleteit, oszt meg képeket, vagy mond véleményt egy-egy márkáról. Ezáltal ezen oldalak látogatói tulajdonképpen társ-tartalomszolgáltatókká válnak. Nemzetközi szinten a 35 év alattiak 44 százalékban, az 50 felettiek pedig 22 százalékban mutatkoznak kreatívnak ezen a területen. A magyar válaszadókat nem osztja meg az életkor ilyen tekintetben: körülbelül minden harmadik aktív ezen a fronton. Mivel kiemelten fontos, hogy a vásárlókat aktív kommunikációra késztessék, a piackutatási szakembereknek minden lehető eszközzel támogatni és bátorítani kell őket e téren: meg kell hallgatni a vevők véleményét és reagálni kell rájuk, dicsérni kell az ötleteiket, és meg kell osztani velük az információkat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.