mínuszos.hu

AZ NMHH elégedett önmagával

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelemmel és hatékonyan védi az infokommunikációs fogyasztói jogokat – írta a hatóság az MTI-hez eljuttatott közleményében. Az NMHH a Baja Ferenc politikus sajtótájékoztatóján, a július elsejei mobilos szerződésmódosításokkal kapcsolatban elhangzottakra reagált. A politikus szerint a kormánynak és az NMHH-nak sokkal hatékonyabb fogyasztóvédelmet kellene biztosítania az infokommunikáció területén; elfogadhatatlannak nevezte, hogy több tízezer ember nem tudott nyilatkozni arról, hogy nem fogadja el a megemelkedett tarifákat.

A médiahatóság közleményében leszögezte: a fogyasztóknak éppen az NMHH hatékony és proaktív közbeavatkozása miatt van módjuk arra, hogy jelezzék, ha el kívánják utasítani a Magyar Telekom és a Telenor július 1-jétől bevezetni tervezett kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatát. Emlékeztettek: a hatóság eljárása kötelezte a szolgáltatókat arra, hogy a jogszabályoknak megfelelően értesítsék előfizetőiket, és biztosítsák számukra a jogszabályokban előírt, legalább 15 napos határidőt a válaszadásra. Kifejezetten a hatóság közbeavatkozásának köszönhető, hogy az előfizetők nem szenvedtek olyan hátrányt, amelyet később már nem vagy csak nehezen lehetett volna elhárítani – fűzték hozzá.

Exit mobile version