AZ NMHH elégedett önmagával

mosolyA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelemmel és hatékonyan védi az infokommunikációs fogyasztói jogokat – írta a hatóság az MTI-hez eljuttatott közleményében. Az NMHH a Baja Ferenc politikus sajtótájékoztatóján, a július elsejei mobilos szerződésmódosításokkal kapcsolatban elhangzottakra reagált. A politikus szerint a kormánynak és az NMHH-nak sokkal hatékonyabb fogyasztóvédelmet kellene biztosítania az infokommunikáció területén; elfogadhatatlannak nevezte, hogy több tízezer ember nem tudott nyilatkozni arról, hogy nem fogadja el a megemelkedett tarifákat.

A médiahatóság közleményében leszögezte: a fogyasztóknak éppen az NMHH hatékony és proaktív közbeavatkozása miatt van módjuk arra, hogy jelezzék, ha el kívánják utasítani a Magyar Telekom és a Telenor július 1-jétől bevezetni tervezett kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatát. Emlékeztettek: a hatóság eljárása kötelezte a szolgáltatókat arra, hogy a jogszabályoknak megfelelően értesítsék előfizetőiket, és biztosítsák számukra a jogszabályokban előírt, legalább 15 napos határidőt a válaszadásra. Kifejezetten a hatóság közbeavatkozásának köszönhető, hogy az előfizetők nem szenvedtek olyan hátrányt, amelyet később már nem vagy csak nehezen lehetett volna elhárítani – fűzték hozzá.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Informatikában erősít az Invitel

pén júl 3 , 2015
Az Invitel a nemrégiben bejelentett három fő stratégiai irányban folytatja fejlesztéseit és továbbra is a tisztán ip-alapú hálózati szolgáltatásokra, a felhő alapú infokommunikációs megoldások értékesítésére, valamint további, egységesített kommunikációt és együttműködést támogató szolgáltatások kialakítására koncentrál. „Társaságunk a hazai ICT piacon rendkívül dinamikus növekedést ért el, két év alatt megduplázta ezen […]

Friss, ropogós