Digitális kioszkokat állít üzembe az MBH Bank, első körben tíz kioszkot telepítenek magyarországi egyetemeken.
A pénzintézet közleménye szerint a magyar FaceKom Kft. az MBH Bank megbízásából fejlesztette ki az ügyfélkiszolgálási pontokat, amelyekben helyi ügyintéző személyes közreműködése nélkül lehet ügyet intézni. Az okoskapszulában lehetőség van a teljesen privát és biztonságos távoli ügyintézésre. A kapszula és a kezelőfelület akadálymentes elérhetőséget is biztosít. Az első kioszk a héten nyílt meg Miskolcon.
Az MBH Bank mintegy kétmillió lakossági és vállalati ügyféllel rendelkezik. Összesített mérlegfőösszege meghaladja a 10 600 milliárd forintot. Jelenleg ez a bank rendelkezik a legtöbb fiókkal Magyarországon. A FaceKom Kft. távoli nagyvállalati digitális ügyfélazonosítást, elektronikus aláírást és kapcsolódó ügyfélkiszolgálást biztosító digitális megoldásokat nyújt a pénzügyi, a közmű, a fintech és a közigazgatási szektor szereplői részére. A magyarországi pénzügyi szektorban meghatározó szereplő a távoli digitális ügyfélazonosítás területén. (Egyre aktuálisabb a német egyesüléskor elhangzott legendás mondat: Összenő, ami összetartozik… A NER bankja a neresített alapítványosított egyetemeken terjeszkedik. A -szerk- megj.)