Az M7 Group bekebelezte az SPI Internationalt

Hans Troelstra, az M7 Group vezérigazgatójaA CANAL+ Group és az M7 Group úgy döntött, hogy élnek az SPI International fennmaradó harminc százalékos részvényeire vonatkozó vételi opciójukkal, és így teljes tulajdonrészt szereznek a vállalatban.

Erwan Luherne, a Canal+ International üzleti integrációs igazgatója és Jeroen Bergman, az M7 Csoport tartalomért és üzletfejlesztésért felelős igazgatósági tagja már át is vette az SPI International irányítását.

Luherne régi motoros a szakmában: több mint 18 évet töltött a CANAL+ Csoporton belül számos, a csoport nemzetközi tevékenységének fejlesztésével kapcsolatos pozícióban. Korábban a Canal+ Myanmar vezérigazgatója, a Canal+ International marketing és kereskedelmi fejlesztési igazgatója, a Canal+ vietnami egységének kereskedelmi fejlesztési igazgatója is volt.

Bergman sem ma kezdte a média- és távközlési iparágban, csak a Liberty Globalnál húsz évet dolgozott, ahol az összes programozásért és tartalomszerzésért felelt. A Liberty előtt a holland Casema (jelenleg Ziggo) kábeltársaság kereskedelmi igazgatója volt. 2019 óta pedig az SPI International számára a Film1 és a Filmbox üzletágat irányította Hollandiában.

„Az SPI International hosszú múltra tekint vissza a világ közönségének nyújtott kiváló minőségű tartalomszolgáltatás terén, és alig várjuk, hogy a vállalat fejlődésének új szakaszába lépjen. Luhren és Bergman egyaránt komoly tapasztalatokkal rendelkezik az üzleti életben, így nagyon bízom benne, hogy továbbra is nagy sikereket fognak elérni” — nyilatkozta Hans Troelstra, az M7 Group vezérigazgatója.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Bazinagy e-kereskedelmi kutatás készül

hét ápr 17 , 2023
ShareTweetPinShareMostantól az e-kereskedelmet tíz éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát. Új, a GKID és a Mastercard együttműködésével készül kutatás az online kereskedelmi piacról, aminek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi Szövetségen belüli munkája adta, […]
e-kereskedelem

És még ez is...