Az LG és a NAVER új böngészőt fejlesztett

Az LG Electronics (LG) és Dél-Korea legnagyobb keresőmotor-szolgáltatója, a NAVER közösen hozta létre az LG dupla kijelzőjére (Dual Screen) tökéletesített, Whale elnevezésű böngészőt. A Google nyílt forráskódú Chromium böngészőjére épülő Whale egy kijelzőn teszi lehetővé több feladat egyidejű végrehajtását — ezt a képességet a NAVER omnitaskingnak nevezi. A Whale támogatja a kijelzőfelosztás-funkciót, beállítható képernyőelválasztóval, így egyszerre két weboldalon böngészhetünk ugyanabban az ablakban. Az LG kettős kijelzőjével párosítva a Whale gyorssá és gördülékennyé teszi a kijelzők közti váltásokat. Így például online vásárlás közben az egyiken a főmenü kategóriái között válogathatunk, miközben a termékleírásokat a másikon tanulmányozhatjuk. A felhasználók a Whale segítségével egyszerre két nyelven is olvashatnak cikkeket és böngészhetnek kedvenc híroldalaikon. Az LG olyan új megoldásokat keresett, amelyekkel a felhasználók kihasználhatják az LG — elsőként a V50ThinQ 5G telefonban bemutatott — kétkijelzős technológiájának előnyeit.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egyre kevésbé hiszünk az influenszereknek, a celebeknek, a politikusoknak

ked szept 3 , 2019
ShareTweetPinShareAz emberek többsége elégedetlen és kiábrándult a cégek által nyújtott vásárlói élmények miatt, derül ki az Oracle legújabb kutatásából. A felmérés szerint a vásárlók 43 százaléka elpártol azoktól a márkáktól, amelyek nem felelnek meg az elvárásaiknak, továbbá a márkákba vetett bizalom hiánya mellett egyre nehezebbé válik a vásárlói viselkedés befolyásolása. […]
Kiskereskedelem, kosár

És még ez is...