Az Ipsos szerint kifizetődő a közösségi lét

 

Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint a netezők 55 százaléka képben van a brandek aktualitásaival kapcsolatban. Az internet “őskorában” az emberek a márkák honlapjairól tájékozódtak, manapság azonban a válaszadók több mint fele a közösségi oldalakat használja az őket érdeklő termékinformáció megszerzésére. A 35 év alattiak különösen aktívak e téren: náluk ez az arány 66 százalék. De hasonló érdeklődést mutatnak a 35-49 évesek (53 százalék) és még az 50 felettiek is (40 százalék). A magyar átlag a nemzetközinek a felét sem éri el, mindössze 31 százalék. Valamivel aktívabbak a 35 év alattiak (35 százalék) és az 50 felettiek (33 százalék), a 35-49 éves korosztály azonban csak 25 százalékban veszi igénybe a közösségi oldalakat e célra. A marketingesek számára különösen fontos szem előtt tartani, hogy erős közösségi jelenléttel a márkák közelebb kerülhetnek a fogyasztók igényeihez.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.