Az iPhone-ok megbízhatóbbak, mint az Androidos telefonok

Pat-ClawsonA Blancco Technology Group diagnosztikai szoftverének segítségével az operátorok évente több millió telefont vizsgálnak át, az összegyűlt adatok szerint az androidos telefonok minősége nem tud lépést tartani az Apple termékeivel. Mialatt az iPhone-ok 25 százaléka hibásodik meg, az androidos készülékek 44 százalékánál jön elő valamilyen technikai probléma. Ezen belül a Samsung Galaxy S6, a Galaxy S5 és a Lenovo K3 modellek felelnek a problémák jelentős részéért, összesen 19 százalékáért.

„Az Android ellentmondásos operációs rendszer” – emelte ki a felmérés kapcsán Pat Clawson, a Blancco Technology Group ügyvezetője. Az egyik oldalról az Android a legnagyobb piaci részesedéssel bíró mobil operációs rendszer, a másik oldalról pedig úgy tűnik, hogy a készülékek megbízhatósága sokszor elmarad iPhone-ok mögött, és még a népszerű androidos készülékeket is összeomló alkalmazások jellemzik. A szakember szerint érdekes lesz látni, hogy a fenti képet megváltoztatják-e majd az idei új modellek – például a Samsung S7 és az LG G5, valamint a tervezett iPhone 7.

A jelentés további megállapításai
• Az iPhone modellek közül az iPhone 6 és az iPhone 5s felel a legtöbb hibáért.
• Európában és Ázsiában a készülékek egyik legfőbb hibaforrása a Dual SIM.
• Az androidos készülékek 77 százalékán szoktak alkalmazások összeomlani.
• Az androidos összeomlások jelentős része biztonsági alkalmazásokhoz kapcsolódik.
• A készülékmeghibásodások aránya lényegesen nagyobb Ázsiában (55 százalék), mint Észak-Amerikában (27 százalék) vagy Európában (35 százalék).
• A garanciális javításra visszavitt készülékek többségének nincs megállapítható műszaki problémája, ez az arány Észak-Amerikában a legmagasabb (73 százalék), melyet Európa (65 százalék), majd Ázsia (45 százalék) követ.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Mi köze a Lenovonak a Tejútrendszerhez?

csü máj 19 , 2016
Miután közel öt éve használja a Lenovo adatközponti megoldásait, az Európai Űrügynökség (ESA) megújította szerződését a Lenovóval, és továbbra is a Lenovo NeXtScale rendszert veszi igénybe a Gaia Projekt által generált hatalmas mennyiségű adat feldolgozására. A 2013. december 19-én indult Gaia Projekt célja, hogy a Tejútrendszer minden korábbinál részletesebb térképének elkészítésével […]

És még ez is...