Az internet megelőzött minden médiát

minuszosÖtből négy hazai internetező olvas naponta a világhálón, miközben az ilyen rendszerességgel tévézők aránya a harminc évesnél fiatalabbak körében már az ötven százalékot sem éri el – derül ki az eNET friss kutatásából. E szerint a harminc év alatti fiatalok leginkább a filmek, a zene és az ismeretterjesztő tartalmak iránt érdeklődnek, míg a harminc és negyven év közötti korosztályban a filmek állnak az élen, de ezt az egészség, az otthon és a gasztronómia hármasa követi.

Negyven év felett pedig beköszönt az “ínyencek kora”, amikor a gasztronómia és az életmód, valamint az otthon szerepel a leggyakoribb témák között, amelyek sorában visszatér a tudományos, ismeretterjesztő tartalom fogyasztása is – közölték a kutatás összegzésében. A 18-29 éves internetezők harminchárom százaléka jelölte meg három kedvenc weblapja közt az Indexet, huszonhét százalék az Origo oldalát, a HVG weblapja pedig kilenc százalékot kapott. A harminc felettiek esetén a sorrend változik: az Origo kerül az első helyre, másodikként az Indexet nevezik meg, míg harmadik helyen a startlap.hu és különböző aloldalai végeznek. (A [-] mínuszos.hu helyezéséről nem szólt az MTI híre… 🙂 A -szerk- megj.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A T-Mobile Macedonia beolvad a Makedonski Telekomba

csü jún 18 , 2015
A Magyar Telekom leányvállalata, a Makedonski Telekom AD – Skopje (a továbbiakban „Maktel”) a mai napon közgyűlést tartott, amelyen jóváhagyták a T-Mobile Macedonia beolvadását a Makedonski Telekomba. A Maktel az elsődleges vezetékes szolgáltató Macedóniában, piacvezető a vezetékes hang, vezetékes internet és előfizetéses televíziós piacokon. A vállalat piacvezető a mobil szolgáltatások […]

Friss, ropogós