mínuszos.hu

Az IBM is újragondolja a céges levelezést

Az IBM új, freemium konstrukcióban elérhető közösségi együttműködési megoldásával alakítja át a vállalati levelezést. A munkavállalók beépített analitika segítségével rangsorolhatják kritikus feladataikat, gyorsan megtalálhatják a személyeket és információkat, amelyekre éppen szükségük van, és hatékonyabban végezhetik el munkájukat. Az IBM Verse a vállalat 100 millió dolláros tervezési innovációs befektetésének gyümölcse, amely a felhő-, elemzési, közösségi és biztonsági platformok ötvözésével alaposan átformálja a munkavégzés jövőjét — legalábbis a társaság ebbéli szándéka komolynak látszik. Az IBM Verse egyetlen együttműködési környezetben integrálja a munkavállalók mindennapi érintkezésének formáit – az e-mailt, a találkozókat, a naptárakat, a fájlmegosztást, a csevegést, a közösségi oldalakon közzétett állapotfrissítéseket, a videochatet és egyebeket. Ez az első olyan üzenetkezelő rendszer, amely irányított keresést kínál, lehetővé téve, hogy a felhasználók az üzenet mappákban található tartalomtípusok közül pontosan a szükséges információkat találhassák meg.

A megoldás beépített elemzési funkciója révén olyan intelligens áttekintő nézetet ad, amelyen mindig a felhasználó aznapi legfontosabb tevékenységei láthatók. Az IBM Verse a használat során megtanulja a dolgozók egyéni preferenciáit és prioritásait, így azonnal kontextusba tudja helyezni a megtekintett projekteket, valamint képes megjeleníteni az azokon együttműködő személyeket és csoportokat. Ezzel az IBM szembemegy más ingyenes levelezőszolgáltatások vállalati szempontjából kifejezetten előnytelen gyakorlatával, amely szerint a felhasználók beérkező leveleiben található adatokat a reklámok hatékonyságának növelésére, vagy más bevételszerzési célokra használják. Az új terméket az IBM austini tervezőstúdiójában több mint 50 ügyfél és partner bevonásával fejlesztették, nagyon odafigyelve az üzleti felhasználók visszajelzéseire a legkülönbözőbb iparágakból – a munkában könyvelők és értékesítési vezetők, marketingszakemberek és szoftvermérnökök is részt vettek.

Exit mobile version