mínuszos.hu

Az Epson díjazta az Open Communications-t

Az Open Communications pr-ügynökség kapta az Epson Best Project of the Year – 2014 elismerését, amellyel a japán vállalat az elmúlt év legsikeresebb pr kampányát díjazta a kelet-közép-európai régióban. Az ügynökség feladata volt, hogy az Epson tintatartályos készülékeire és a gazdaságos nyomtatásra hívja fel a figyelmet. Az Open Communications által kidolgozott PR kampány, amelyet az ügynökség a 2014. szeptemberi iskolakezdést követő időszakra időzített, az oktatási intézményeket és a beszerzésért felelős döntéshozókat határozta meg elsődleges célcsoportként.

Az ügynökség kreatív ötlete alapján az Epson országos pályázatot hirdetett a tanév elején a nyomtatott segédanyagok hiánya miatt kihívásokkal küzdő, két tanítási nyelvű általános iskolák részére. A pályázatra több mint száz intézményt hívtak meg, a jelentkezőknek a jelenlegi nyomtatási költségeiket kellett összevetni a megbízó nyomtatói használatával elérhető költségekkel. Kreatív ötleteikkel az iskolák az elérhető megtakarítás összegére és Epson nyomtatókra pályázhattak. A beérkezett pályázatok alapján a zsűri három általános iskolát díjazott, egyikük pedig elnyerte az egy év alatt megtakarítható összeget is, amelyet angliai tanulmányi kirándulásra fordított.

Exit mobile version