Az Epson díjazta az Open Communications-t

tapsAz Open Communications pr-ügynökség kapta az Epson Best Project of the Year – 2014 elismerését, amellyel a japán vállalat az elmúlt év legsikeresebb pr kampányát díjazta a kelet-közép-európai régióban. Az ügynökség feladata volt, hogy az Epson tintatartályos készülékeire és a gazdaságos nyomtatásra hívja fel a figyelmet. Az Open Communications által kidolgozott PR kampány, amelyet az ügynökség a 2014. szeptemberi iskolakezdést követő időszakra időzített, az oktatási intézményeket és a beszerzésért felelős döntéshozókat határozta meg elsődleges célcsoportként.

Az ügynökség kreatív ötlete alapján az Epson országos pályázatot hirdetett a tanév elején a nyomtatott segédanyagok hiánya miatt kihívásokkal küzdő, két tanítási nyelvű általános iskolák részére. A pályázatra több mint száz intézményt hívtak meg, a jelentkezőknek a jelenlegi nyomtatási költségeiket kellett összevetni a megbízó nyomtatói használatával elérhető költségekkel. Kreatív ötleteikkel az iskolák az elérhető megtakarítás összegére és Epson nyomtatókra pályázhattak. A beérkezett pályázatok alapján a zsűri három általános iskolát díjazott, egyikük pedig elnyerte az egy év alatt megtakarítható összeget is, amelyet angliai tanulmányi kirándulásra fordított.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

LG: 4K OLED tévékre a HDR tartalmat

pén szept 11 , 2015
Az LG Electronics (LG), számos népszerű műsor- és tartalomszolgáltatóval együttműködésben a berlini IFA 2015 kiállításon HDR-képes tévé és műsorszolgáltató technológiákat mutat be. A fénypont minden bizonnyal a BBC K&F részlegének demonstrációja lesz, amikor LG 4K OLED tévékre továbbítanak majd HDR-tartalmakat. Az LG ugyanis a világon először tart HDR Hybrid broadcast […]
televízió

Friss, ropogós