Az emberiség pusztulásra van ítélve, de hogy butul, az biztos

beanA Ricoh megbízásából készített új felmérés szerint az irreleváns kommunikációs- és levélszemét-áradat hatására az európai fogyasztói lojalitás fordulópontjához érkezett. A fogyasztók 84 százaléka kész lépéseket tenni az irreleváns és nem személyre szabott kommunikáció ellen, ám nyolcvan százalékuk hajlandó akár személyes adatokat is megosztani (beleértve a foglalkozásukat, fizetésüket, böngészési szokásaikat és egészségügyi leleteiket is) annak érdekében, hogy célzott és őket érintő információkhoz jussanak

A levélszemét áradat pusztán zavaró jellege mellett a fogyasztókra az is negatív hatást gyakorol, hogy képtelenek megszűrni a számukra felesleges és gyenge minőségű információt. Negyedük (25 százalék) már mulasztott el emiatt fizetési határidőt, több mint harmaduk pedig nem tudja biztosan, mennyivel is tartozik egy-egy szolgáltatásért (34 százalék), vagy elsiklott-e egy neki címzett ajánlat felett (39 százalék). A fogyasztók egyre szívesebben fogadnak digitális formában különféle információkat szolgáltatóiktól, például új ajánlatokkal és upgrade-ekkel (74 százalék), számlázással (67 százalék), vagy a szerződési feltételek változásaival (64 százalék) kapcsolatosan.

One comment to “Az emberiség pusztulásra van ítélve, de hogy butul, az biztos”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.