Az eMAG rájött a titokra: kényeztetni kell a vásárlót

shopAz eMAG webáruház a felhasználók elégedettségének növelése érdekében – a szabályozásban általánosan előírt 14 nap helyett – mostantól meghosszabbított, harmincnapos áruvisszaküldést biztosít minden, az eMAG által forgalmazott termékre. Némi megszorítással ugyan, de a jövőben a felhasználóknak több ideje lesz végiggondolni, szeretnék-e megtartani a megvásárolt cikket. A felhasználók abban az esetben élhetnek a harmincnapos áruvisszaküldési joggal, ha a termék csomagolása nem sérült, illetve minden tartozék rendelkezésre áll – tehát a webáruház által forgalmazott termékek többsége még kibontás után is visszaküldhető.

Az online webáruházban nagyon alacsony a termékek visszaküldésének aránya, 2014. július és december között két százalék alatt volt, az oldalon található termékcsoportok négyötödénél pedig sosem fordult még elő visszaküldés. Mindez azzal is magyarázható, hogy az eMAG oldalán részletes leírást és nagyfelbontású képeket bocsát felhasználói rendelkezésére a termékekről. A vásárlóknak emellett a “Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!” szolgáltatás keretében lehetőségük van fizetés előtt felbontani a futár által kézbesített csomagot, hogy megbizonyosodjanak róla, valóban a megfelelő terméket kapták-e meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.