Az eMAG rájött a titokra: kényeztetni kell a vásárlót

shopAz eMAG webáruház a felhasználók elégedettségének növelése érdekében – a szabályozásban általánosan előírt 14 nap helyett – mostantól meghosszabbított, harmincnapos áruvisszaküldést biztosít minden, az eMAG által forgalmazott termékre. Némi megszorítással ugyan, de a jövőben a felhasználóknak több ideje lesz végiggondolni, szeretnék-e megtartani a megvásárolt cikket. A felhasználók abban az esetben élhetnek a harmincnapos áruvisszaküldési joggal, ha a termék csomagolása nem sérült, illetve minden tartozék rendelkezésre áll – tehát a webáruház által forgalmazott termékek többsége még kibontás után is visszaküldhető.

Az online webáruházban nagyon alacsony a termékek visszaküldésének aránya, 2014. július és december között két százalék alatt volt, az oldalon található termékcsoportok négyötödénél pedig sosem fordult még elő visszaküldés. Mindez azzal is magyarázható, hogy az eMAG oldalán részletes leírást és nagyfelbontású képeket bocsát felhasználói rendelkezésére a termékekről. A vásárlóknak emellett a “Nézzen bele a dobozba fizetés előtt!” szolgáltatás keretében lehetőségük van fizetés előtt felbontani a futár által kézbesített csomagot, hogy megbizonyosodjanak róla, valóban a megfelelő terméket kapták-e meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Tabletpiac 2014: lassuló növekedés

pén febr 6 , 2015
Az elmúlt évben a tabletek forgalma szerény mértékben növekedett, a kisebb márkák pedig a nagyobbak kárára növelték piaci részesedésüket – derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) piackutató vállalat negyedéves piaci elemzéséből. Tavaly összesen 229,6 millió táblagép kelt el, 4,4 százalékkal több, mint 2013-ban. A táblagépek piacát az Apple […]
iPhone