Az átadópontok éve lehet 2015

atadopontA vásárlók megnyerésének egyik legfontosabb kulcsa a logisztika, melynek piaca tavaly jelentős átalakuláson ment keresztül. A 2014 elejéig többségében kétpólusú – bolti átvétel, házhozszállítás – paletta mára kibővült, és a köztes átadópontok is elterjedté váltak. A térnyerés pedig első sorban a hálózatok, átvevőpontok bővülésével van összefüggésben. Az átadópontos átvételi lehetőségek területe a 2013-as, lényegében egyszereplős állapotból 2014-re egy négyszereplős, aktívan versenyző piac lett. Ennek eredményeként tavaly az előző évi 34 százalékról 64 százalékra bővült az átadópontot kínáló webáruházak aránya. A legrégebben – immár hatodik éve – működő Pick Pack Pont-hálózat mellett elindította saját hálózatát a GLS is, a Magyar Posta hibrid hálózata (csomagautomaták és Postapontok) pedig egyre népszerűbb a vásárlók körében. Ráadásul, megjelentek a már kizárólag csak automatákat üzemeltető szolgáltatók is a webáruházak kínálatában — áll GKI Digital Online Kiskereskedelmi Index elemzésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Robot intelligenciát az irodákba!

hét jún 15 , 2015
A Xerox legújabb, robotizált folyamatmenedzsment megoldásai – a Xerox ClearSight Automated Intelligence és a Xerox ClearSight Case Management – arra tesznek kísérletet, hogy a nagy leterheltséggel járó, sok időt igénylő, manuális adminisztrációs teendők alól felszabadítsák a dolgozókat, akik ennek köszönhetően a magasabb hozzáadott értéket képviselő feladataikkal foglalkozhatnak. (Már, ha ki […]
robot