Az appok népszerűbbek a böngészőnél

e-kereskedelemA PayPal és az Ipsos friss kutatása szerint Kína, Törökország és az Egyesült Arab Emírségek a legdominánsabb országok a mobil kereskedelemben. Az Egyesült Arab Emírségekben a megkérdezett online vásárlók beszámolója alapján a költések átlagosan 24 százaléka történik okostelefonról. Utánuk következnek a kínai fogyasztók 21 százalékkal, míg harmadik helyen a törökök állnak 19 százalékkal. Ugyancsak ez a három ország vezet az okostelefonos vásárlások gyakoriságának tekintetében is. Kínában az online vásárlók több mint kétharmada (68 százalék), az Egyesült Arab Emírségekben és Törökországban a vásárlók több mint fele (57 és 53 százaléka) vásárolt valamit okostelefon segítségével a kutatást megelőző 12 hónapban.

A globális kutatás kimutatta, hogy az okostelefonos vásárlók 64 százaléka alkalmazások, 52 százalékuk pedig böngésző segítségével vásárolt, továbbá, hogy azok a felhasználók, akik mindkét platformot használják, általában az alkalmazásokat részesítik előnyben (47 százalék inkább vásárol applikációval). Amikor az okostelefon és tablet felhasználókat a fizetésre alkalmas applikációk előnyeiről kérdezték, legtöbbször a kényelemet (35 százalék és gyorsaságot (30 százalék) említették. Az alkalmazások használatának egyéb előnyei az egyes országok fogyasztói szerint a következők voltak: „azonnali fizetési visszaigazolás” (a mexikói okostelefon/tablet felhasználók 37 százaléka választotta); „emlékeztető ajánlatokra/kedvezményekre/kuponokra”, Kína (30 százalék); „a digitális elismervények nyomonkövethetősége”, Izrael (26 százalék).

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.