Az Apple a toplista élén

Az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját.

A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listáján az első helyen szereplő Apple márkaértéke 205,5 milliárd dollár, 12 százalékkal nőtt tavalyhoz képest. A második helyen a Google (167,7 milliárd dollár, +27 százalék) áll, a harmadikon pedig a Microsoft (125,3 milliárd dollár, +20 százalék). A lista negyedik helyén az Amazon található 97 milliárd dollárral, ami 37 százalék növekedés tavalyhoz képest. A vezető tízes listára került még a Facebook (88,9 milliárd dollár, -6 százalék), a Coca-Cola (59,2 milliárd dollár, +3 százalék), a Samsung (53,1 milliárd dollár, +11 százalék), a Disney (52,2 milliárd dollár, +10 százalék), a Toyota (44,6 milliárd dollár, 0 százalék) és a McDonals’s (43,8 milliárd dollár, + 6 százalék).

A 100 vezető cég együttes márkaértéke 2330 milliárd dollár, ami nyolc százalékkal múlja felül a múlt évit. Az információs-technológiai cégek értéke nőtt a legnagyobb mértékben, így például az Amazoné 37 százalékkal. Jelentős növekedés ért el a Netflix (+34 százalék) és egyaránt 27 százalékkal drágult a Google és az Adobe. A 100-as listán a legértékesebb világmárkák közül 56 amerikai, 11 német, 7 francia és 6 japán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Csak öszre zárulhat le az 5G-frekvenciák árverése

vas máj 26 , 2019
Aranyosné Börcs Janka, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) főigazgatója az eseményen bejelentette, hogy a jövő hónapban indul az 5G-re is alkalmas frekvenciák értékesítési eljárása, a dokumentáció nyilvános konzultációja a június közepére várható, és az eljárást az NMHH nyár végére-őszre eredményesen szeretné lezárni. “Az szeretnénk, hogy az 5G technológiára […]
Aranyosné Börcs Janka