Automatikus kitöltés, avagy így kerüljük el a leggyakoribb e-mail küldési bakikat! I.

e-mailAz e-mail továbbra is az egyik elsődleges kommunikációs csatorna, mind személyes, mind szakmai életünkben. Mégis, gyakran kárt okozunk magunknak az e-mailek használata során. Íme a leggyakoribb hibák, amelyeket az e-mailekkel kapcsolatban elkövetünk, és hogy mit tegyünk azért, hogy elkerüljük őket.

Az automatikus kitöltés ma már a legtöbb e-mail kliens funkciói között megtalálható. Amikor beírjuk annak a személynek a nevét, akinek a levelet el szeretnénk küldeni, az e-mail szoftver automatikusan kiválasztja a címzett e-mail címét. A funkciónak hála nem kell megjegyeznünk az összes partnerünk e -mail címét, elég ha a nevüket tudjuk. Probléma akkor jelentkezhet, ha a címjegyzékünkben olyan emberek találhatóak, akik hasonló nevet viselnek, mivel ebben az esetben az automatikus kitöltés nagyon könnyen a rossz címzettet választhatja ki. Előfordulhat például, hogy egy bizalmas munkahelyi e-mailt szeretnénk küldeni munkatársunknak, „Janet Robertsnek”, azonban az automatikus kitöltés gyermekünk kosárlabdaedzőjének, „Janice Rodrigueznek” az e-mail címét választja ki. Ennek eredményeképp egy bizalmas munkahelyi e -mailt küldünk olyasvalakinek, akit alig ismerünk. Mindezek miatt fontos, hogy a bizalmas e-mailek küldése előtt mindig ellenőrizzük, hogy az üzenet kinek címeztük! Egy másik lehetőség, hogy a címzett e-mail címét csak az üzenet megfogalmazása után adjuk meg, ezzel biztosítva, hogy a megfelelő emberhez jusson el az üzenetünk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Magasan szárnyal az elektronikus kereskedelem

vas nov 7 , 2021
Az ősz első hónapjában ismét a koronavírus előtti időszak bővülési szintjét hozta a kiskereskedelem. A Központi Statisztikai Hivatal közlése szerint a hazai boltok forgalma az egy évvel korábbihoz képest közel 6 százalékkal nőtt szeptemberben. Az online értékesítésben 2020 után minden bizonnyal újra rekordévet zárnak majd decemberben – olvasható az Innovációs […]
e-kereskedelem

És még ez is...