Aranyat nyert a Vodafone Cannes-ban

 

Pár nappal ezelőtt még csak az volt biztos, hogy a Midem nemzetközi zenei konferencián döntőbe került a Vodafone Hangtérkép, mostanra azonban az is kiderült, hogy a Yonderboi-al közösen megvalósított zenei projekt nem mással, mint aranyéremmel térhet haza a cannes-i megmérettetésről. A négynapos zenei konferencián, vásáron és versenyen a Vodafone Hangtérkép olyannyira elnyerte a neves – többek között Contagious Magazin, a Coca Cola, a DDB és a Warner Music Group képviselőiből alakult – zsűri tetszését, hogy az a vendégművész közreműködésével készített marketing kampány kategóriában döntőbe szavazta azt. A végső bemutatkozáson a Quart és a Petőfi Rádió médiatámogatásával megvalósuló kezdeményezése olyan nagyszabású projekteket múlt felül, és végül söpörhette be az első díjat, mint például a Coca Cola ikonikus, a világ minden táján futó olimpiai kampánya, vagy a „Green Day live in New York City” mely a Nokia Music és az AT&T alkotása.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kaspersky: halál az USB-tárolókra

hét febr 4 , 2013
  Átalakult a kibertér kockázati struktúrája, ami a védekezésben és az elhárításban is új eszközök alkalmazását követeli meg – állapították meg a világ legbefolyásosabb kiberbiztonsági szakemberei részvételével New Yorkban rendezett 2013-as Kaspersky Kiberbiztonsági Csúcsértekezlet előadói. A kibertámadások természete mostanra megváltozott, az 1990-es évek “hacker-vandalizmusa” szabályos adatgyűjtő iparággá alakult át. Ennek […]