Amikor integrál a Cisco és a Google I.

A Cisco bejelentette a Google termékeivel integrálható megoldásainak első ütemét. Az egyre szorosabbá váló együttműködés keretében bemutatott megoldások túlmutatnak az ismert funkciók (telefonhívások, e-mailek, dokumentumkezelés) szorosabb integrációján.

Mesterséges intelligenciával (AI) kibővített ügyfélszolgálati megoldás: világszerte több mint hárommillió ügyfél használja a Cisco ügyfélszolgálati szoftvereit. Az együttműködés keretében a Cisco mesterséges intelligenciával bővítette Customer Journey megoldásait az új Google Cloud Contact Center AI eszköze segítségével. A Contact Center AI egy egyszerű, biztonságos és rugalmas megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a gépi tanulás terén kevesebb tapasztalattal rendelkező vállalatok is alkalmazhassanak mesterséges intelligenciát ügyfélszolgálataiknál. A mesterséges intelligencia automatikusan ellátja a munkatársakat a hatékony ügyintézéshez szükséges dokumentumokkal, és folyamatosan tanulva egyre relevánsabb információkat biztosít a felhasználók számára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.