Álomszerű félévet zárt az ANY Biztonsági Nyomda

Zsámboki Gábor, ANYAz ANY Biztonsági Nyomda 2024. első félévi nettó árbevétele 34,8 milliárd forintot tett ki, 33 százalékkal, 8,6 milliárd forinttal volt több, mint az előző év hasonló időszakában, ez idő alatt az adózott eredménye 4,2 milliárd forintra emelkedett 1,6 milliárd forintról.

Az első fél évben a stratégiai termékszegmensek közül a biztonsági termékek, megoldások forgalma 18,7 milliárd forint lett, 46 százalékkal, 5,9 milliárd forinttal több, mint a bázisidőszaki érték. A kártyagyártás, megszemélyesítés árbevétele 8,5 milliárd forintot ért el, amely 1,9 milliárd forinttal, 30 százalékkal magasabb, mint a bázis. A nyomtatványgyártás, megszemélyesítés, adatfeldolgozás szegmens 6,2 milliárd forintot tett ki, amely 0,8 milliárd forinttal lett több az előző év hasonló időszakának értékénél.

A stratégiai termékszegmensek aránya a teljes árbevételen belül 96 százalék volt az első fél évben. A társaság exportárbevétele 2024 első fél évében 17,2 milliárd forintra emelkedett, amely 4,3 milliárd forinttal több, mint a bázisérték.

A növekvő számú exportprojektek 2024 első felében továbbra is stabil pillérei a nyomda fejlődésének. Folyamatos külpiaci bővülésüket egyebek között a technológiai beruházásaik, valamint kapacitásbővítéseik is támogatják, kielégítve ezzel a világszinten megnövekedett útlevélgyártási, valamint biztonsági termékek iránti igényeket — mondta Zsámboki Gábor, a társaság vezérigazgatója.

5-krajcárAz 1851-ben alapított ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. – korábbi nevén Állami Nyomda – leányvállalataival a közép-kelet-európai régió vezető biztonsági nyomdavállalatai közé tartozik. Az ANY Biztonsági Nyomda csoport kilenc társaságból áll. Magyarországon 5, Romániában 2, Szlovákiában és Moldovában egy-egy telephellyel működik.

A Csoport tagjai

– ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.
– Gyomai Kner Nyomda Zrt.
– Specimen Zrt.
– Techno-Progress Kft.
– ANY Ingatlanhasznosító Kft.
– Zipper Services SRL (Románia)
– Tipo Direct Serv SRL (Moldávia)
– ATLAS Trade Distribution Group SRL (Románia)
– Slovak Direct SRO (Szlovákia)


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Rácsodálkoztak a szakemberek a generációk különbségeire

hét aug 19 , 2024
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az egyes generációk médiafogyasztási szokásait vetette össze a 2024 első negyedévében készült felmérések alapján. Az elemzés négy korosztályba csoportosította a hazai felnőtt népességet: a baby boomerekhez az 1964-ig, az X generációhoz az 1965-1979 között, az Y generációhoz az 1980-1994 között, a Z generációhoz […]
televízió

És még ez is...