mínuszos.hu

Álmodik a Gartner

ZX-81

 

A fejlődő világban tapasztalható vagyon- és hatalmi koncentrációval, a gazdagok és szegények közötti szakadék mélyülésével párhuzamosan a közösségi médiának köszönhetően szaporodnak a gyarapodásból kirekesztett rétegek kezében az együttműködést, önszerveződést támogató eszközök, a vállalatoknak pedig meg kell tanulniuk idomulni az új környezeti feltételekhez – írja a Gartner amerikai piackutató, tanácsadó cég elemzése. „A kapitalizmus nem omlik össze ugyan, de alapvető változásokon megy át, ahogy jobban idomulni kényszerül a XXI. századi technológiához és magatartási formákhoz” – mutat rá Nigel Rayner, a Gartner kutatási alelnöke. „A kapitalizmus jövőbeni arcát a Facebook-generáció határozza meg az interneten és a közösségi médiában kifejlődött magatartási formák átvitelével az üzleti életbe. Mivel a Föld lakosságának fele 25 év alatti, erre hamarabb sor kerülhet, mint gondolnánk.”

Exit mobile version