Állítólag 2030-ra mesterséges intelligencia segítségével bankolhatunk

Az okostelefon-használók arányának növekedésével a mobilbankolók száma is nő, 2030-ra pedig akár már a mesterséges intelligencia is bekapcsolódhat a bankolásba a K&H Bank szerint.

2030-ra akár már a mesterséges intelligencia is bekapcsolódhat a bankolásba, az ügyfelek egy virtuális asszisztenst kérdezhetnek majd számlájukról vagy a bank szolgáltatásairól, termékeiről – fejtette ki a bank közleményében Martin Jarolim, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezetője. Az okostelefon-használók aránya Magyarországon hatvan százalék körül van, 2016-ra elérte a lengyel szintet. Ennek köszönhetően egyre többen szeretnék majd pénzügyeiket mobilon intézni.

A KBC 2014 júniusában bejelentett üzleti stratégiájának éppen ezért fontos része a digitalizáció, a bankcsoport ezen a területen is vezető szerepet szeretne betölteni a magyar piacon. A K&H 2016-ban megújított mobilbankját az év végéig már több mint 58 ezren használták aktívan. Jarolim szerint a digitális innovációknak fel kell gyorsulniuk, ha utol szeretnénk érni a régió országait. A szakember szerint a digitalizáció a pénzügyi szektorban nem azt jelenti, hogy nincs szükség bankfiókokra, hanem, hogy az ügyfeleknek lehetőségük lesz egyre több szolgáltatást teljes mértékben online intézni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Tíz lépés, amitől csodás lesz a weboldalad VII.

pén márc 17 , 2017
Az Invitel nemrégiben online felmérést indított, amelyben a hazai kisvállalatok internet-használati szokásait vizsgálta. A kutatás eredményei többek között arra is rámutattak, hogy a több mint 1500 megkérdezett kisvállalkozás majdnem fele nem rendelkezik saját céges weboldallal. Összegyűjtöttünk tíz olyan tippet, amelyek segítségünkre lehetnek új honlap indításakor vagy a meglévő megújításakor. Mondjuk […]

Friss, ropogós