Február elejétől a CEMP csoport az Adverticum AdServerét használja a portfóliójába tartozó online médiumok hirdetéseinek kiszolgálásához. A magyar központú regionális online média vállalatcsoport meghatározó szereplője a hazai internetes médiapiacnak, értékesíti többek között az Index, Velvet, Totalcar, SportGéza portálcsoport és a köré épülő közösségi szolgáltatások, például a Blog.hu és az Indavideó médiafelületeit. A CEMP Sales House értékesíti továbbá a Napi Gazdaság és InfoRádió online, Dívány, C-Travel, Ongo, Travelo, Honfoglaló weboldalak, valamint a 2012. januártól a MTVA online kiadványainak hirdetési felületeit is.
Next Post
Tömeges vádemelési javaslat a pécsi egyetemi vesztegetési ügyében
ked febr 7 , 2012
Huszonkilenc ember ellen javasol vádemelést a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI) a Pécsi Tudományegyetem gazdálkodásával összefüggő vesztegetési ügyben – hangzott el az m1 Kékfény című műsorában hétfőn. Az érintetteket azzal gyanúsítják, hogy bűnszervezetet alkotva csúszópénzek fejében kötöttek beszállítói és szolgáltatási szerződéseket, s ezzel több mint százmillió forint kárt okoztak. A módszer […]

És még ez is...
-
2016. augusztus 10.
Még legalább három hónap, mire számlázni tud az NHKV?
-
2015. október 19.
Durva hatással van az e-kereskedelem a logisztikára
-
2019. május 23.
4iG: 1,3 milliárd forint értékű közbeszerzési szerződést kötött
-
2015. január 26.
A Vodafone ahol elindul, nyer
-
2012. június 19.
A TvNetWork fő tulajdonosai kivásárolnák a többi részvényest