A Telenor Research szakértői szerint 2016-ban hat fontos trend uralja majd a távközlési ipart. Az idén minden korábbinál nagyobb mértékben kihasználják majd a távközlési vállalatok a big data technológiában rejlő lehetőségeket. A szolgáltatások üzemeltetése során keletkező adatok begyűjtését nem csak belső célokra, hanem akár a teljes társadalmat érintő problémák megszüntetésének a szolgálatába lehet állítani – ehhez a magánszektor és kormányzat hatékony együttműködésére van szükség. A Telenor Csoport big datából gyűjtött, anonimizált adathalmazainak elemzésével például a dengue-láz visszaszorításában segédkezett Pakisztánban. Az óriási adatmennyiség feldolgozása után egy olyan térképet lehetett előállítani, amely felfedte a vírusos fertőzés gócpontjait, és így segítségével a helyi hatóságok meg tudták állapítani, hol van a leginkább szükség segítségükre.
És még ez is...
-
2012. november 7.
Dell: az ügyfelek a pénztárcájukkal gondolkodnak
-
2020. december 1.
Fontos! Tudd, hogy a javítás ideje nem számít bele a jótállási időbe
-
2020. január 7.
Végre bővül a horgászati eljárások elektronizációja
-
2014. május 21.
UPC: kapnak egy utolsó esélyt a butatévék
-
2019. június 6.
Saját mesterségesintelligencia-chipet fejlesztett az LG
-
2019. január 11.
Digitális ügyfélélmény: az ügyfél is részt akar venni a játékban