A Yettel ügyfeleinek nincs teendőjük

Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatójaMárcius 1-jétől Yettel Magyarország Zrt. néven működik a Telenor Magyarország Zrt., az új márkanévvel három országban, a magyar mellett a szerb és bolgár piacokon jelentek meg, ügyfélkörük mintegy tízmilliós – mondta Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója. A Yettel olyan modern, új márka lesz, amely minél több ügyfelet vonz majd – vélekedett a vezérigazgató hozzátéve, hogy a Yettel márka indulása hatalmas lehetőség arra, hogy a piacon eddig szokatlan, meggyőző szolgáltatásokat kínáljanak a meglévő és a leendő ügyfeleiknek. “A távközlési üzletágban az a szép, hogy a piac mérete meghatározott” – válaszolta a vezérigazgató az ügyfélszám-bővüléssel kapcsolatos kérdésre, azzal, hogy idén várhatóan nem változik az ügyfelek száma, sokkal inkább a minőségre koncentrálnak, és a szolgáltatásaik színvonalára.

Mohamed ElSayad kereskedelmi vezérigazgató-helyettes arról tájékoztatott, hogy a Yettel márka, és a részvénytársaság hivatalos indulásával az ügyfeleiknek semmilyen teendőjük nincsen, meglévő szerződésükkel az előfizetésüket és a benne foglalt szolgáltatásokat a korábbi feltételekkel használhatják tovább. A társaság telefonos ügyfélszolgálata is változatlanul a 1220-as számon érhető el. A vállalat üzleteinek helyszínei nem változnak, azonban ezeken már a Yettel logót érdemes keresni – ismertette. A következő hónapban minden üzletben megtörténik az átalakítás az új koncepciónak megfelelően. Már elindult az új honlap és applikáció – közölte. A weboldal március 1-től Yettel.hu címen érhető el, a korábbi mobil appot pedig a Yettel alkalmazás váltja, amelynek frissítésére a régi alkalmazásba belépéskor egy üzenet hívja fel a figyelmet, vagy március 1-től újonnan is letölthető az AppStore-ból, a Google Play áruházból és rövidesen az AppGallery-ből.

A Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország 1994. március 27-én Magyarországon elsőként indított kereskedelmi GSM-szolgáltatást. A 75 százalékban a cseh PPF Csoport és 25 százalékban az Antenna Hungária, azaz a 4iG tulajdonában álló cég a magyar piac egyik vezető mobiltávközlési vállalataként több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat, 3,1 millió előfizetője van.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Majdnem duplájára nőtt a 4iG nyeresége tavaly

sze márc 2 , 2022
Tavaly 6,35 milliárd forint adózott eredménnyel zárt a 4iG Nyrt., ami csaknem 85 százalékos növekedés 2020-hoz képest. A nem auditált beszámoló szerint a csaknem 93 milliárd forintos nettó árbevétel több mint 62 százalékos, a 7,24 milliárd forintos üzleti eredmény 72 százalékos bővülés éves összevetésben. Az egy részvényre jutó EBITDA (kamatok, […]
Orban (üzelti ügyekkel nem foglalkozó) Viktor és Armin Papperger a Rheinmetall elnöke

Friss, ropogós