A Xerox szervezné az ápolók munkáját

 

Következő generációs egészségügyi szolgáltatásokon dolgozik a Xerox innovációs központja, a PARC, ahol a napokban mutatták be legújabb, még tesztelés alatt álló, a kórházi ápolók munkáját segítő Digitális Ápoló Asszisztens fejlesztésüket. Mielőtt a vállalat szakemberei belefogtak a gyógyítást támogató rendszer kidolgozásába, felmérték, hogy az egészségügyi dolgozók többségének mi okozza a legnagyobb kihívást a napi munkában. Minden eredmény arra utalt, hogy a munkaszervezés jelenteti nekik a legnagyobb gondot: hiába látják pontosan, hogy mely feladatokat kell ellátniuk, mégsem érnek sosem a dolgok végére, és az állandó rohanás közben az idejükkel sem tudnak hatékonyan gazdálkodni. Ezen gyakorlati tapasztalatok figyelembevételével dolgozták ki a Xerox kutatói a Digitális Ápoló Asszisztenst (DÁA), amely tiszta képet ad az egyre halmozódó feladatokról. Egyszerre rendszerezi az adatokat, és informálja az ápolónőket a teendőikről. A DÁA segítségével folyamatosan nyomon követhetik a riasztásokat, a betegekkel kapcsolatos információkat, így az eddigieknél jóval könnyebben, és sürgősségük figyelembe vételével válnak kezelhetővé a feladatok.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nullához közelít a CIO-k hatásköre

csü márc 21 , 2013
  Egyre jobban növekszik a vállaltoknál a nem informatikával foglalkozó osztályok vezetőinek befolyása az informatikai beruházásokkal összefüggő döntésekre is – derül ki az IDC legfrissebb, az informatikai felsővezetők (CIO) körében végzett kutatásából. A felmérés előrejelzései szerint 2016-ra az informatikai beszerzésekkel, befektetésekkel kapcsolatos ügyek 80 százalékában nem a CIO-k, hanem más […]